№з\п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Звуки і букви. Алфавіт.
|
-
|
Звуки. Звукові моделі слів
|
|
-
|
Слова, що розрізняються тільки одним звуком
|
|
-
|
Звуки і б у к в и
|
|
-
|
Українська абетка. Рукописні букви української абетки
|
|
-
|
Великі букви української абетки
|
|
-
|
Розташування слів за абеткою
|
|
-
|
Розташування слів за алфавітним порядком. Робота з орфографічним словником
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис предмета за малюнком і планом. Тема опису «Ромашка»
|
|
-
|
Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах
|
|
-
|
Правила перенесення слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків
|
|
-
|
Перенос слів з буквами й та ь
|
|
-
|
Голосні звуки [а], [о], [у], [е], [и], [і]. Спостереження за роботою мовленнєвих органів під час промовляння голосних звуків
|
|
-
|
Букви, що позначають голосні з в у к и
|
|
-
|
Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки і склади
|
23.09
|
-
|
Визначення наголосу в словах. Робота зі словами, наголос у яких треба запам’ятати
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис істоти за сюжетним малюнком, планом,
змістом загадки. Тема опису « Б і л о ч к а »
|
|
-
|
Роль наголосу в значенні слова. Правильне вимовляння с л і в
|
|
-
|
Ненаголошені голосні звуки [е], [ и ]
|
|
-
|
Приголосні звуки. Спостереження за роботою мовленнєвих органів (язик, губи, зуби) під час вимови приголосних з в у к і в
|
|
-
|
Звук [ф], позначення його буквою ф
|
|
-
|
Буква ф і буквосполучення хв
|
|
-
|
Звуки [дж], [дз], [дз’ ], позначення їх буквосполученнями дж, д з
|
|
-
|
Правильна вимова звуків [г], [ґ], позначення їх буквами «ге», «ґе»
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Розповідь за сюжетним малюнком,
планом і змістом вірша А. Житкевича «Осінь». Тема розповіді «Осінь »
|
|
-
|
Буква «ща» , позначення нею звукосполучення [ ш ч ]
|
|
-
|
Перевірна робота
|
|
-
|
Аналіз перевірної роботи. Уявлення про дзвінкі і глухі приголосні звуки.
Парні дзвінкі та глухі приголосні з в у к и
|
|
-
|
Вимова та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова й складу
|
|
-
|
Вправи на правильне вимовляння дзвінких звуків у кінці слова і с к л а д у
|
|
-
|
Відпрацювання вимови та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова
й складу
|
|
-
|
Тверді й м’які приголосні. Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення
|
|
-
|
Позначення м’якості приголосних перед [о] знаком м’якшення. Перенос слів із ь
|
|
-
|
Урок розвитку мовлення. Складання продовження казки за поданим початком
(за казкою І. Прокопенко «Куди сховалися гриби »)
|
|
-
|
Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквеному аналізі слів з м’якими приголосними
|
|
-
|
Вправляння у звуко-буквеному аналізі слів з м’якими приголосними
|
|
-
|
Тверді й м’які приголосні. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є
|
|
-
|
Спостереження за твердими та м’якими приголосними в с ловах
|
|
-
|
Закріплення вивченого про тверді та м’які приголосні звуки
|
|
-
|
Подовжені м’які приголосні звуки, позначення їх на письмі
|
|
-
|
Перенос слів із подовженими приголосними звуками
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання порад на тему «Бережіть книжки» за опорними словами і віршем Г. Чорнобицької «Не бруднити книжки»
|
|
-
|
Звуко-буквений аналіз слів із подовженими приголосними звукам и
|
|
-
|
Закріплення вивченого про подовжені м’які приголосні звуки
|
|
-
|
Апостроф. Правило вживання апострофа
|
|
-
|
Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та написанні слів з апострофом
|
|
-
|
Перенос слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів
|
|
Мова і мовлення
|
-
|
Поняття про мову. Українська мова — державна мова України
|
|
-
|
Усне і писемне мовлення. Перевірна робота. Ауд іювання
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання 2 -3 речень на задані теми
|
|
-
|
Сила голосу і швидкість мовлення. Практичне ознайомлення зі словами звертаннями
|
|
-
|
Слова ввічливості
|
|
Текст
|
-
|
Поняття про текст. Розрізнення групи окремих речень і тексту. Заголовок, його відповідність змісту тексту
|
|
-
|
Добирання заголовків. Вправляння у стислому переказуванні тексту
|
|
-
|
Будова тексту. Спостереження за роллю абзаців у тексті
|
|
-
|
Закріплення знань про будову тексту. Складання тексту за початком і кінцівкою
на основі ілюстрації
|
|
-
|
Типи текстів: розповідь, опис, міркування
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання зв’язного висловлювання на задану тем у
|
|
-
|
Перевірна робота. Контрольний диктант
|
|
-
|
Контроль та оцінювання знань за темою «Мова і мовлення. Текст»
|
|
Речення
|
-
|
Речення. Основні ознаки речення
|
|
-
|
Поділ тексту на речення. Зв’язок слів у реченні. Перевірна робота. Контрольне списування тексту « Ліс »
|
|
-
|
Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідного речення
|
|
-
|
Питальні речення. Розділові знаки в кінці питальних речень. Логічний наголос у питальних реченнях
|
|
-
|
Інтонаційне виділення в реченнях слів, найважливіших для висловлення думки
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання усної розповіді за малюнками та запитаннями «День народження у Катрусі»
|
|
-
|
Закріплення знань про розповідне та питальне речення. Складання розповіді за малюнком і запитаннями
|
|
-
|
Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. Форми спонукання
|
|
-
|
Закріплення знань про розповідне, питальне, спонукальне речення
|
|
-
|
Головні слова в реченні
|
|
-
|
Визначення головних слів у реченні. Навчальне аудіювання «Буруля»
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання записок, адресованих батькам, однокласникам, учителю, що вміщують якусь інформацію, прохання тощо
|
|
-
|
Зв’язок слів у реченні
|
|
-
|
Поширення речень за питаннями. Узагальнення знань за темою «Речення»
|
|
Слово
|
-
|
Слова, які відповідають на питання хто? що? (іменники)
|
|
-
|
Розпізнавання іменників за питаннями хто? що?. Складання речень
|
|
-
|
Групування предметів за родовими та видовими ознаками. Змінювання іменників за
зразком «один — багато». Складання речень
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Удосконалення тексту із часто повторюваними словами
|
|
-
|
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей
|
|
-
|
Уживання великої букви в іменах, по батькові та прізвищах людей. Складання усної розповіді за серією малюнків на тему «Друзі птахів»
|
|
-
|
Велика буква у кличках тварин. Опис тварини
|
|
-
|
Уживання великої букви в іменах людей та кличках тварин
|
|
-
|
Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Редагування текстів
|
|
-
|
Перевірна робота. Мовна тема «Іменник»
|
|
-
|
Слова, які називають ознаки предметів. Роль прикметників у мовленні
|
|
-
|
Зв’язок прикметників з іменниками в реченні
|
|
-
|
Закріплення знань про прикметники. Письмовий переказ тексту за малюнком та запитаннями
|
|
-
|
Спостереження за роллю прикметників у загадках
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Доопрацювання, вдосконалення написаного тексту
|
|
-
|
Прикметники, близькі і протилежні за значенням. Уживання прикметників у переносному значенні
|
|
-
|
Слова, які називають дії предметів. Складання речень за малюнками
|
|
-
|
Роль дієслів у мовленні. Робота над прислів’ями
|
|
-
|
Перевірна робота. Диктант
|
|
-
|
Аналіз перевірної роботи. Спостереження за роллю дієслів у мовленні. Змінювання дієслів за питаннями
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання діалогу
|
|
-
|
Спостереження за роллю дієслів у мовленні
|
|
-
|
Розповідання казки. Складання розповіді за поданим початком
|
|
-
|
Узагальнення знань учнів за темою «Слова, які називають дії предметів». Фразеологізми
|
|
-
|
Контрольна робота. Аудіювання
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом: перестановка
окремих речень
|
|
-
|
Службові слова, їх роль у реченні. Навчальний діалог
|
|
-
|
Уживання службових слів для зв’язку слів у реченні
|
|
-
|
Практичне ознайомлення з прийменниками, їх роллю в реченні
|
|
-
|
Корінь слова. Спільнокореневі слова
|
|
-
|
Визначення кореня слова шляхом добирання споріднених слів
|
|
-
|
Перевірна робота. Списування
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота над деформованим текстом
|
|
-
|
Аналіз перевірної роботи. Добирання спільнокореневих слів, що належать до різних
частин мови
|
|
-
|
Розрізнення спільнокореневих слів і слів, близьких за значенням
|
|
-
|
Ненаголошені голосні звуки [е], [и] в корені слова, їх вимова порівняно з наголошеними. Перевірка написання ненаголошеного голосного за допомогою зміни слова чи добирання спільнокореневих слів
|
|
-
|
Узагальнення знань учнів про написання ненаголошених е, ив коренях слів. Звуко-буквений аналіз слів
|
|
-
|
Перевірна робота. Диктант
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання зв’язного висловлювання за серією малюнків
|
|
Повторення вивченого за рік
|
-
|
Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про текст
|
|
-
|
Перевірна робота. Мовна тема «Звуки і букви. Приголосні звуки. Апостроф»
|
|
-
|
Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про слово
|
|
-
|
Повторення вивченого про речення
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання зв’язного висловлювання за ілюстрацією
|
|
-
|
Підсумковий урок
|
|
-
|
|
|
-
|
|
|